حوزه گزارش فناوری دوقلوی دیجیتال
فناوری دوقلوی دیجیتال کپی مجازی یا دیجیتالی یک دستگاه فیزیکی است که دانشمندان و متخصصان فناوری اطلاعات از آن برای اجرای یا کار با شبیه سازها قبل از استقرار دستگاه واقعی استفاده می کنند. فناوری هایی مانند هوش مصنوعی ، اینترنت اشیا ، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در دوقلوهای دیجیتال استفاده می شود که امکان نظارت ، تشخیص ، پیش آگهی در زمان واقعی و بینش به موقع دستگاه ها یا دارایی های فیزیکی را فراهم می کند. فناوری دوقلوی دیجیتال گسترش یافته و به طور گسترده ای در برنامه های تولیدی ، خودکار و مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.
بخش ها و زیر بخش های بازار با عنوان زیر روشن می شوند:
بر اساس نوع (نمونه اولیه Twin Digital (DTP) ، Digital Twin Instance (DTI) ، Digital Twin Aggregate (DTA)) ، اجزا ((محصول دوقلوی دیجیتال ، فرآیند دوقلوی دیجیتال ، سیستم دوقلوی دیجیتال) ، عمودی صنعت (خودرو و حمل و نقل ، ساخت ، بهداشت و درمان) ، دیگران) ، فناوری (اینترنت اشیا ، هوش مصنوعی ، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ ، یادگیری ماشین)
گزارش بازار فناوری دوقلوی دیجیتال یک نمای کلی از صنعت را شامل تعریف آن ، بخش جغرافیایی ، بخش استفاده نهایی / برنامه کاربردی و بخش رقبا و فناوری تولید می کند. سپس ، این گزارش بازیگران اصلی صنعت بین الملل را با جزئیات بررسی می کند.
روند بازار:
توسعه در حال ظهور یک معماری مقیاس پذیر با استفاده از برنامه های مدرن SaaS با یکپارچه سازی سیستم های ERP پشتیبان ، برنامه های ابری مدرن و حسگرهای اینترنت اشیا
فرصت ها:
پتانسیل جراحی آینده فناوری Twin Digital برای اثربخشی و استفاده بهینه از منابع در فرآیند تولید صنایع
رانندگان بازار:
رشد و توسعه تحقیق در صنایع مختلف با رشد دیجیتالی شدن
تقاضا برای هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین و داده های بزرگ در فناوری دوقلوی دیجیتال برای تسریع در ارزیابی ریسک ، زمان تولید و ارائه پیش بینی در زمان واقعی
چالش ها:
پیچیدگی ها و قابلیت پشتیبانی با قابلیت تحویل فناوری Digital Twin
منطقه شامل: آمریکای شمالی ، اروپا ، آسیای اقیانوسیه ، اقیانوسیه ، آمریکای جنوبی ، خاورمیانه و آفریقا
تجزیه سطح کشور: ایالات متحده ، کانادا ، مکزیک ، برزیل ، آرژانتین ، کلمبیا ، شیلی ، آفریقای جنوبی ، نیجریه ، تونس ، مراکش ، آلمان ، انگلستان (انگلستان) ، هلند ، اسپانیا ، ایتالیا ، بلژیک ، اتریش ، ترکیه ، روسیه ، فرانسه ، لهستان ، اسرائیل ، امارات متحده عربی ، قطر ، عربستان سعودی ، چین ، ژاپن ، تایوان ، کره جنوبی ، سنگاپور ، هند ، استرالیا و نیوزیلند و غیره
نکات استراتژیک مندرج در فهرست محتوای بازار جهانی فناوری دوقلوی دیجیتال:
فصل 1: مقدمه ، محصول نیروی محرکه بازار هدف مطالعه و تحقیق محدوده بازار فناوری دوقلوی دیجیتال
فصل 2: خلاصه اختصاصی - اطلاعات اساسی بازار فناوری دوقلوی دیجیتال.
فصل 3: نمایش دینامیک بازار - محرک ها ، روندها و چالش ها و فرصت های فناوری Twin Digital
فصل چهارم: ارائه تجزیه و تحلیل فاکتور بازار فناوری دوقلوی دیجیتال ، پنج نیروی باربر ، زنجیره تأمین / ارزش ، تجزیه و تحلیل PESTEL ، آنتروپی بازار ، تجزیه و تحلیل ثبت اختراع / علامت تجاری
فصل 5: نمایش بر اساس نوع ، کاربر نهایی و منطقه / کشور 2015-2020
فصل 6: ارزیابی تولیدکنندگان برجسته بازار فناوری Twin Digital که متشکل از چشم انداز رقابتی ، تجزیه و تحلیل گروه همتا ، ماتریس BCG و مشخصات شرکت است
فصل 7: ارزیابی بازار بر اساس بخش ها ، کشورها و تولیدکنندگان / شرکت دارای سهم درآمد و فروش توسط کشورهای مهم در این مناطق مختلف (2021-2021)
فصل 8 و 9: نمایش پیوست ، روش و منبع داده
سرانجام ، بازار فناوری Twin Digital منبع ارزشمندی برای راهنمایی افراد و شرکت ها است.
روش تحقیق:
از رویکردهای بالا به پایین و پایین به بالا برای تخمین و اعتبار سنجی اندازه جهانی فناوری Twin Digital استفاده می شود
به منظور دستیابی به لیستی کامل از بازیگران کاربردی و مرتبط که فناوری Twin Digital را با استانداردهای مختلف طبقه بندی صنعت ارائه می دهند ، از جمله NAICS ، ICB ، SIC به منظور نفوذ در عمق جغرافیاهای مهم از نزدیک دنبال می شوند.
پس از آن ، یک آزمایش اعتبار سنجی کامل برای دستیابی به بیشتر بازیکنان مرتبط با خط تولید یعنی فناوری Twin Digital انجام می شود.
برای مرتب سازی در اولویت ، مرتب سازی براساس درآمدزایی طبق آخرین گزارش با کمک پایگاه داده های پولی مانند Factiva ، Bloomberg و غیره انجام می شود.
سرانجام این پرسشنامه تنظیم شده و به طور خاص طراحی شده است تا کلیه موارد جمع آوری اطلاعات اولیه پس از تعیین وقت قبلی را برطرف سازد. این به ما کمک می کند تا داده ها را برای درآمد ، سود ، محصولات ، رشد و غیره بازیکنان جمع آوری کنیم.
تقریباً 80٪ داده ها از طریق رسانه اولیه جمع آوری می شوند و اعتبار بیشتر از طریق منابع ثانویه مختلف شامل تنظیم کننده ها ، بانک جهانی ، انجمن ، وب سایت شرکت ، گزارش های سالانه ، اطلاعیه های مطبوعاتی و غیره انجام می شود.